Monday, February 10, 2014

Header Baru 2014

Reactions: 

ehem2..perasan tak header baru blog ni..berpeluh aku menyiapkan..dah lama gilaaaa tak bukak adobe photoshop..hampir2 terlupa cara nak guna segala tools dalam adobe tuh..hehehe..

tahun baru header kena la baru kan walaupun tuan blog tetap sama macam dulu - gemuk tak kurus2..kehkehkeh..

jangan tanya macam mana aku buat gambo untuk header tu..gambo tu aku amek je dari bitstrips..ada iras tak macam muka aku?ngeh3 (mintak puji)..aku sebenarnya rindu nak berdoodle..tapiiiii....sungguh aku dah macam tak ada kreativiti untuk melukis..tangan pun kayu je nak lakarkan doodle..alahaiiii..tapi takpe..bitstrips kan adoooo..lagi cantik dari doodle yang aku lukis (sedar diri)..sobs sobs sobs

ni gambo original aku cilok dari bitstrips..pastu aku buang background yang tak cantik tuh..ececeh..suka hati je cakap tak cantik..hohoho

pastu pandai2 la aku tambah itu ini..yang pasti trademark aku mesti ada - ada perkara tak terluah secara lisan tapi boleh diluahkan melalui penulisan...gituuuuu..tapi yang sebenar2nya ada jugak perkara yang tak boleh diluahkan secara public..kang jadi kontroversi & jadi bahan cacian anonymous pulakkkk..so simpan sendiri dalam hati jela..hukhukhuk..(sadis)


semakin meningkat usia, blog pun haruslah menjadi lebih matang..iye dok?? header pon haruslah menunjukkan kedewasaan..less is more..right??? tak payah nak serabut sangat dengan corak itu ini :)


====================================================

bila tengok balik header blog yang lama2 dulu rasa macam nak tumbuk muka sendiri..gedik yang amat especially tang duckface tu..ya Allah..diriku jahil dahulu..hahahahaha..



yang bawah ni header pertama menggunakan doodle hasil air tanganku sendiri..ecewahhh..air tangan la sangat..

gambar doodle untuk header tu nak kurus aje walaupun realitinya badan owner blog ni.......(dot dot dot) *sila pikir sendiri*

ehemmm..
header untuk private blog aku & si dia..siapakah si dia itu? (confused)..private blog ni pun dah berzaman tak update..dah kalau seminggu 2 3 kali jumpa, kan jenuh nak taip..balik2 cerita yang sama..pergi mamak, makan roti canai, minum teh ais, borak2, pastu balik..tak kuasa mak jemah nak taip rutin yang sama..i is bosan u know~~ heeeee
banyak lagi header zaman dahulu kala..cuma malas nak expose sebab takut ditiru (apakah) hahaha..

last but not least header yang akan kurindui..bersemadilah dikau dengan aman di dalam lappy ku ini..

====================================================

ok itu sahaja la rasanya..
terima kasih sebab sudi baca entry merapu ku ini..muahaha..

0 comments:

Post a Comment