Thursday, March 8, 2012

Header blog untuk double Aishah

Reactions: 
Assalamualaikum..

Alhamdulillah akhirnya berjaya gak aku menyiapkan header untuk adik aishah ghani seperti yang dijanjikan..mula2 nak buat header letak gambar adik comel ni tapi tetiba hari ni terlebih rajin la pulok nak buat doodle..nahhh terimalah pemberian yang tak seberapa ni..diharapkan adik aishah suka :) mula2 buat agak blur sebab kita tak tau citarasa orang..kalau buat untuk sendiri2 tu boleh la sikit2..tau apa yang kita suka, apa yang tak suka..so agak mencabar bila buat untuk orang lain but aku  suka sebab buat untuk orang lebih puas sebenarnya :)

actually semalam eh kelmarin eh tak ingatlah hari apa, aku tolong buatkan blog untuk member aku..namanya pun aisyah juga..hehehe..
kalau nak p lawat blog dia korang leh tekan SINI tapi dia belum start menulis lagi..busy agaknya..hehehe..aku just buat simple blog untuk dia..yelah aku ni bab mengedit blog especially bab html lemah sikit..so yang basic2 jelah aku masukkan dalam blog dia..hehehe..

ok la mata pun dah layu..masa untuk tido..zzzzzzzzzzzzz..
assalamualaikum..

10 comments:

  1. terima kasih kak..hehe..cute sgt..suke2...thanks a lot..susah2 akak je...hehe....nice2 :D

    ReplyDelete
  2. nak suh buat jugak acik tak??? cantekkkk nak nak nak jugak hee ^_^

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. alamak sifu designer puji..kembang kempis idong ni..hahaha ;)

      Delete
  4. salam akak. kalo sy nk mnx akk tolog buat blog saia secomel blog akak bole? blog da buat just tatao acane na decorate kasi lawa.

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum,hye kak..tengs cz komen doodle yg sy buat tuh..haha..1st time buat..tp mmg minat nk blaja buat doodle.. boleh bg tunjuk aja..?? hee.. :D btw,nice doodle2 akk..

    ReplyDelete