Wednesday, February 22, 2012

alhamdulillah..akhirnya -entry penghargaan-

Reactions: 
alhamdulillah..

penat jerih 2 tahun kini dah pun sampai ke penghujung..
banyak dah yang aku tempuh..
degree bukan semudah diploma..
degree menuntut pengorbanan..
kini degree bakal dalam genggaman..
alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..
kini hanya menunggu tarikh untuk berkonvo pula..
semoga semuanya dipermudahkan..
aminnnn :)

first of all, aku panjatkan kesyukuran kepada ALLAH s.w.t..kerana DIA masih memberi peluang untuk aku bernafas di muka bumi ini..DIA sentiasa mempermudahkan hal2 yang bagiku sulit..DIA sentiasa memurahkan rezeki aku..DIA yang meluaskan dada aku untuk menerima ilmu2-Nya..DIA sentiasa mendengar setiap doa2 aku..Alhamdulillah :')  terima kasih Ya ALLAH <3<3<3

terima kasih diucapkan kepada semua lecturer FAKULTI PENGURUSAN & TEKNOLOGI PEJABAT (kini under fakulti pengurusan perniagaan #sad) especially lecturer program PENGURUSAN SISTEM PEJABAT..terima kasih tak terhingga buat Puan Sharifah Fazirah yang banyak menolong kami menyiapkan research..jasa semua lecturer yang mendidik aku akan ku kenang sampai bila2..insyallah :)

buat emak yang PALING banyak berkorban untuk aku..semenjak abah dah bersara mak lah yang tanggung semua perbelanjaan aku..terima kasih banyak2 mak..i love u so much..adeh..nak menitis air mata ni..huhuhu..untuk abah juga tak dilupakan..doa dan kata2 semangat dari mak abah lah yang membawa kepada kejayaan aku..ahli keluarga yang lain tak dilupakan..terima kasih atas jasa along & angah hantar jemput aku dari puncak alam-sungai pelong-puncak alam..dan juga terima kasih untuk adik & anak buah aku yang selalu tolong angkatkan barang time awal sem & akhir sem..hahahaha..i'm really appreciate it..muahhhh :*

next untuk kawan2 degree especially kawan2 kelas OMBC and OMBD..untuk kawan2 OMBD, sorry kalau ada terasa dengan aku..aku tukar kelas bukan tak suka dengan korang..tapi demi kebaikan aku jugak..apa2 pun korang memang roxxxx..untuk kawan2 OMBC, even just 2 sem dengan korang tapi aku enjoy duduk sekelas dengan korang..korang memang the best..sangat sepakat..sangat happening..sangat gilerrrrr..hahaha..untuk group assignment aku--> hajar, ecah, zai & kak ros, thanks for your cooperation..kejayaan hari ini adalah hasil kerja keras kita menyiapkan assignment yang berlambak2 tu bersama2..terlebih terkurang harap dimaafkan..untuk babe & zik, thanks jugak even tak semua assignment kita 1 group but aku akan ingat saat2 kita siapkan assignment :)

last but not least untuk yang hmmm yang tersayang..uhuk uhuk uhuk..thanks pak cik..coz bagi semangat kat mak cik..walaupun kadang2 time nak quiz, test or final exam kita bergaduh sakan, sampai mak cik mogok tak mau contact pak cik dah (kononnya la) but you never stop to wish good luck & bagi kata2 perangsang untuk mak cik buat yang terbaik masa exam <3

oh tak dilupakan juga buat UiTM (uitm dihatiku) sebab memberi peluang untuk menerima aku sebagai pelajar mereka :) UiTM mengubah destini anak bangsa.. #terharu.. rasa macam nak nyanyi kuat2 lagu UiTM..hahaha

i'm so excited..bulan 5 ni aku akan berkonvo..now i'm officially become alumni of UiTM #proud

semoga diberi kesihatan yang baik & umur dipanjangkan agar sempat berkonvo..aminnnnn..hehehe..
love this moment :)

5 comments:

  1. hehe..sama la course kte..amik OM gak sy tp stil kt sri iskandar lg..hehe..senior saye rupenye ni..tak perasan sebelum ni..tahniah kak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer akak dah perasan time baca entry2 adik..junior daku rupanya..btw tenkiu adik chacha..hehehe..akak doakan semoga adik succcess dlm pljrn ok :)

      Delete
    2. hehehe...insyaAllah...thanx akak... :D

      Delete