Monday, December 26, 2011

aku kembali :)

Reactions: 
yeahhh..

2 minggu yang sangat hectic telah berjaya ku lepasi..
macam2 dugaan yang aku hadapi..
presentation yang meleret2..
test yang berderet2..
huh...
ditambah dengan masalah peribadi..
macam2 kesedihan yang aku tanggung..
kadang2 rasa macam tak percaya aku berjaya tempuhi semua benda tu dengan jayanya..
alhamdulillah :)

sekarang hanya perlu tumpukan pada sesi revision..
kena study S.A.D (system analysis & design) yang sangat sad :(
kena study OHA yang sangat membosankan tu -____-"
kena study BPR (business process reengineering bkn bumi putra rockers) yang 'best' :|
kena study CHANGE yang tak pernah berjaya men'change'kn diri aku (^^^)

hahahahahahahha..gila gila gila..!!!
degree ni memang GILA..
degree membuatkan aku jadi gial..
siyesly tak sabar nak habiskan degree yang gila ni :)

apa2 pun buat masa sekarang aku nak focus pada dunia blogging..
yeahh..
rindu nak merepek2 kat blog..
rindu nak berdoodling..
rindu nak terjah blog orang..

so line, please be nice with me..
jangan slow sangat okeh :)

*apa yang aku merepek ni?*
*sorry*

2 comments:

  1. wahhh..ok la 2...jnji pndai wat.....sedapnyer tgk...

    ReplyDelete
  2. @ZORAzora komen ni utk entry kek lapis 2 ek?conpius suda ni..hehehe.

    ReplyDelete