Friday, October 14, 2011

semangat baru :)

Reactions: 
assalamualaikum..

ahaaa..akhirnyaaaa..tercapai gak hajat nak beli kasut sukan baru..last beli time diploma dulu..tu pun dah berkurun aku tak sarung kat kaki ni..hahaha..*nampak beno dah lama tak bersukan*

sejak akhir2 ni aku tetiba rasa teringinnnnnn sangat nak berjogging..seumur hidup aku tak pernah jogging tau..no wonder badan pun ala2 ahli sumo gitu..tapi sekarang aku dah nekad, weekend aku nak berjogging..aku nak kurus!! errrrr..bukan nak kurus, tapi nak turunkan berat badan..bayangkan berat aku more than 100kg..auwwww...malu nak gitau kat sini..tapi tak apa..akan aku buktikan yang aku boleh turunkan berat badan aku ni..

aku dah tak mau makan apa2 produk pelangsingan badan..semua tu bersifat sementara..dulu aku pernah ambil jusmate..hasilnya berat aku turun more than 10kg dalam masa tak sampai 6 bulan dan bila tak makan berat aku naik lebih daripada 15kg..hohohohoho..dan kalau nak tau, aku beli jusmate tu 5.5.2009, and until today 14.10.2011, jusmate aku masih berbaki 6 paket..hahaha..payah beno nak menghabiskan nya..tak tau napa..member2 pun ada yang nasihatkan supaya jangan ambil ubat pelangsingan lagi..lebih elok kalau aku buat senaman & kawal pemakanan..

owhhh kasut..mungkinkah aku akan selalu menggunakan kau??kita tunggu & lihat jelah ek ;p

harga rm59.90..beli kat mydin jewwww..hahaha..nak beli mahal2 tak mampu..so aku beli yang murah jelah..janji selesa time aku berjogging nanti.. :)

kawan2 sila doakan semoga aku sentiasa bersemangat nak berjogging yer :)

2 comments: