Wednesday, October 19, 2011

RINDUUUUUUU..........

Reactions: 
assalamualaikum..

panggilan haji~~telah tiba lagi~~menunaikan ibadah~~panggilan baitullah~~tanah suci mekah~~Ya Makkatulmukarromah~~

huwaaaaa...rasa nak menangis bila dengar lagu ni T_T

semenjak musim haji ni, banyak kali dengar lagu ni kat radio..membuatkan aku sebak+syahdu+rindu+terkenang2..aishhh...

rinduuuuuu..tak tahu macam mana nak luahkan..

cuma berharap agar diberik kesempatan lagi untuk menjejakkan kaki ke makkah al-mukarramah & madinah al-munawarrah T_T


gambar diambil selepas selesai bertahlul..umrah pertama terlaksana :)

bersama adik & sorang ahli rombongan..namanya adik luqman..badan dia macam orang dewasa tapi sebenarnya baru form 3 time ni..if im not mistaken la :)

tak ingatlah nama tempat ni..tapi time ni sesi lawatan..memang best..even panas terik tapi tak berpeluh sangat..

dalam masjid Nabawi..tunggu turn masuk ke kawasan Raudhah :)

ni malam terakhir di masjidilharam..baru selesai khatam al-quran..moga2 doa aku disana dimakbulkan :)

hurmmmm..rindu sangat..arghhh..tak tau macam mana nak explain perasaan ni..lain sangat rindunya T_T


salah satu perkara yang membuatkan aku suka lepak kat masjid ialah tengok gelagat kanak2 arab yang comel2 macam barbie..hehehe..

actually banyak lagi gambar2 menarik sepanjang dua minggu aku kat sana..tapi nanti la aku sharekan kat blog ni :)

apa2 pun, aku berharap sangat dapat buat haji pulak..jiwa rasa tenang setenang2nya kalau kat sana..diri ni pun rasa baik kalau kat sana dibandingkan kalau kat malaysia ni, mula la tumbuh tanduk bagai..hihihihi..kalau ada duit lebih, pakat2lah p sana..janganlah dok bangga sangat p bali lah, china lah, paris lah..kalau ada duit tu apa salahnya melabur untuk saham akhirat :)

0 comments:

Post a Comment