Tuesday, October 11, 2011

aktiviti dalam kelas

Reactions: 
assalamualaikum.

rindu nak berdoodle..tapi tak ada masa nak melukis lagi..masa terlalu mencemburui aku..last semester ni aku perlu lebih fokus supaya pointer naik lagi..kalau boleh nak dapatkan degree kelas pertama..tapi hmmmmmmmmm macam jauh jew nak capai..huhuhu..disebabkan itu aku telah mengurangkan aktiviti melukis doodle menggunakan paint tool SAI tu dan lebih fokus pada assignment *chewahh ayat propa ni*..tapi kan, memang betul la bila dah ketagih berdoodle ni kepala memang asyik teringat nak melukis jew..lebih kurang macam ketagihan dadah ler...hehehe..yang jadi mangsa nya adalah buku nota aku la..dah macam2 bentuk aku lukis..hehehe..

dan dibawah ni adalah lukisan asal yang aku lukis time dalam kelas OHA (occupational & health administration)..sungguh aku BOSAN+MENGANTUK dalam kelas ni..jadinya aku buat kerja aku sendiri kat belakang supaya mata ni tak terlelap dimana kalau aku terlelap pasti aku akan mengeluarkan bunyi krohhh krohhhh krohhhhh..tak sopan okeh..hahaha..harap2 lecturer aku tak perasan aktiviti aku yang separa tak bermoral ni..kekeke ;p

hihihi..doodle muslimah..
okeh yang ni pulak doodle menggunakan software adaptasi daripada doodle atas kertas..


yang ni doodle jepun..tapi ni doodle jepun bermata bulat sebulat2 nya..ada kew jepun mata bulat?setau aku banyak yang sepet2..hahaha..

alamak..ralit pulak buat menda alah ni..banyak koje tak siap lagi ni..gtg..daaaaaaa...

assalamualaikum :)

2 comments: