Wednesday, July 6, 2011

wordless wednesday : 1 year..

Reactions: 

6hb Julai 2010 permulaan kami sebagai pasangan kekasih..hari ni 6hb Julai 2011 bermakna usia perhubungan kami dah menjejak usia setahun..setahun bersama sebagai pasangan kekasih, susah senang, gembira sedih, ketawa menangis, semua kami dah lalui..moge tahun ke dua membawa lebih banyak kebahagian dalam perhubungan kami..insyallah..

jom layan gambar dari stupidcreations.tumblr.com..semuanya sungguh bermakna..





walaupun aku di semenanjung, dia di sabah, tapi dia tetap ada dalam hati ku :)





moga jodoh kami kuat..aku nak hidup dengan dia hingga hujung nyawa aku..insyallah jika diizikan Allah :)








rashid & nur syalillah..



okeh tu jew yang aku nak share kan sempenan ulangtahun pertama percintaan kami..nak taip panjang2 tak larat..praktikal sungguh memenatkan..otak pun tak ada idea nak mengarang..

apa yang aku harapkan agar hubungan ni berkekalan..jika ada perempuan yang cuba kacau hubungan kami pada masa akan datang, you just wait & see okeh..lu langsi lu mati..chewahhh..*dah habis ganas ni*

untuk incik rashid:
 i love u forever (tu jew yang mampu aku cakap sekarang ni)

salam..
p/s:  wordless yang tak berapa nak wordless..hahahah..masih berjela2 ayat nye :)

0 comments:

Post a Comment