Friday, July 1, 2011

tak boleh login fb

Reactions: 
haiyaaa..apa pasai la aku tak boleh log in fb..tengah syok2 berbalas komen dengan member tetiba keluar notification ni
*klik untuk tumbesaran :)*

aik..apa dosa aku..isk...


lepas tu pulak try login fb incik rashid..boleh pulak..


kat incik rashid punya wall ada jew aku punya post..tapi bila klik fb aku terus keluar notification ni..


sungguh aku buntu..aku search kat google pasal issue ni..then ada yang cakap diorang tak boleh login more than a week..whoaa~~ tapi tak apalah..im not fb addict..tak ada facebook tak mati ma...lagipun aku boleh login fb incik rashid..hehehehehehehe..kepada kawan2 aku, sorry lah kalau aku tak reply komen korang ek.. :)))
p/s:  susah2 sangat aku buat fb baru :)
p/s/s:  eh2 dah boleh login..baru nak buat fb baru..hehehehe

0 comments:

Post a Comment