Tuesday, July 19, 2011

minggu ke 2 praktikal : tiara beach resort, PD (day 2)

Reactions: 
hari kedua...

bangun pagi badan terasa sakit2..maybe effect pakai kasut mak aku kot..habis sengal2 kaki ni dibuatnya..yelah tak padan dengan saiz kaki..hehehe..malam pertama tidur kat hotel memang nyenyak..tak sedar apa pun..incik rashid kejutkan pukul 6pagi pun aku tak sedar sebenarnya..sedar2 dah pukul 6.30..terus bersiap sebab takut lambat..malam sebelum tu penceramah dah warning jangan datang lambat..kalau lambat ada denda..adeh ni yang aku lemah..pukul 7 lebih aku dah bersiap tapi prema & cik naomi baru nak bersiap..tapi bila difikirkan balik aku ni bukan nya peserta..takkan urusetia datang lambat pun kena denda..kekeke..so lenggang kangkung la jawabnya..

muka bersemangat waja..kekeke..bosan2 tunggu diorang bersiap aku berposing sorang2 kat luar bilik..kekeke..nasib baik tak tersnap gambar makhluk lain..dah la blok yang kami duduk tu sunyi sepi..iskk..meremang bulu roma den ni ha bila kenangkan balik suasana kat sana..

sarapan pagi untuk hari kedua..sambal nasi lemak ni memang ada umphhh..pedas giler..aku sukeeee :)

seperti yang kujangka, aku sampai lambat ke dewan..time aku sampai semua peserta tengah syok bersenam..aku duduk kat belakang jadi pemerhati..malas aih aku nak join dorang..dah la perut penuh dengan nasi lemak, tetiba nak kena senaman ringan, sungguh malassssss..

tengahari tu sempat lagi kami menjenguk ke kawasan kolam renang..aishh..ikut hati ni nak jew terjun time tu jugak..


gadis pokok kelapa..eee..xsuka tengok gambar sendiri..sebab dah makin gemokkkkkk...

ni pulak tempat budak2 punya..rasa nak terjun gak..tapi nasib baik dapat mengawal perasaan..hehehe...


pukul 2.30 dah start balik kursus..macam biasa aku akan datang lambat..pukul 3 baru masuk dewan..hahaha..giler jahat..bertambah jahat bila kursus tak habis lagi aku dah blah..pukul 4.00 aku dah blah balik hotel..ini semua semata2 nak join akak2 ofis aku mandi kat swimming pool..tapi malangnya aku tak bawak tracks suit..sangat kecewa..hancur lebur harapan nak berenang ala2 ikan duyung dugong..so aku hanya jadi pemerhati dorang bersuka ria, bergumbira bermain dalam air..dan disebabkan aku jealous yang teramat sangat, aku tak ambil pic diorang tengah mandi..hahaha..so tak ada gambar diorang..

aku hanya mampu menjadi pemerhati dari jauh..sobs3..sedihhhh

cube tengok betul2 kat sign board ni..ada apa2 yang kelakar tak?hehehe..actually tak ada apa yang kelakar sangat pun..just perkataan NOTICE tu yang menggelikan hati aku..daripada jauh aku nampak macam NO ICE..aku pun dok fikir apakehal nya, tak boleh bawak ice kew kat dalam hotel..bila p dekat2 baru jelas, huruf T dah hilang..hahaha..okeh tak lawak..tak apa =.="

to be continued.......

0 comments:

Post a Comment