Tuesday, July 19, 2011

minggu ke 2 praktikal :jkr

Reactions: 
catatan hari terakhir bagi minggu ke 2 berpraktikal.....

even badan penat jaga kursus kat PD, tapi aku gagahkan diri untuk datang kerja hari jumaat tu..nasib baik lah aku datang sebab ada makan2..*bab makan memang aku suka* majlis makan2 ni diadakan antara pekerja cawangan pengurusan korporat jew..tu pun dah cukup ramai..majlis ni untuk meraikan pekerja2 yang bakal bersara, bakal berpindah, dapat anak & sambut birthday..

ha ni kak salme..dia akan berpindah ke kementerian kesihatan kat melaka..sobs3..sedih lak sebab aku dah start rapat dengan dia..nanti sunyilah office tu kak salme dah tak ada..

sempat lagi buat lawak sampai tergelak pengarah..

ni yang sambut birthday..untunglah~~~

kek walnut+carrot..sangat sedap..raya nanti nak try buat kek ni..harap2 menjadi la..hehehe

kek coklat..ni pun sedap gak..

nasi tomato..ni lagi sedap..hahahaha..pendek kata semua nya lah sedap..tolak batu & kayu jew..yang lain semua sedap..hahaha..

bila hari jumaat, semua orang gembira sebab nak dekat weekend..bila hari jumaat jew, automatik rasa malas nak buat kerja..hahaha..aish....tak boleh jadi pekerja contoh..minggu pertama jew aku baik, buat kerja bersungguh2..masuk minggu ke 2 terus hilang semangat tu..siapa bersalah dalam hal ni?adakah aku?hakhakhak :)))))

0 comments:

Post a Comment