Saturday, July 2, 2011

gift from mak

Reactions: 
alhamdulillah rezeki aku dapat black clutch bag daripada mak..terima kasih banyak2 mak..dari dulu lagi nak beli tapi bila fikir aku bukan selalu p dinner pon, tu yang tak jadi beli..bukan minat sangat pun kat clutch bag, just suka sebab nampak cute..kalau nak pakai setiap kali keluar berjalan, macam tak praktikal pulak untuk aku..almaklumlah, bak kata incik rashid, beg tangan aku dah jadi beg serba guna..segala benda ada..purse & handphone memang benda wajib la..ada pulak lagi barang tambahan macam mekap..barang mekap kalau setakat bedak compact tak apa lagi, ni segala jenis eyeshadow, blusher, mascara, eyeliner, gincu sampai 2 3 batang pun aku hangkut sekali..sudu pun ada tau...hahahaha..tu yang beg tangan aku sarat memanjang..so kalau pakai clutch bag memang sah2 la tak muat nak angkut semua barang keperluan aku tu..hihihi..

love it!! :)

dah berangan dah time malam MPG nanti aku pakai clutch bag ni..wah2..belum pape dah berangan kan..agak2 p dating pakai clutch bag sesuai tak?hehehe..btw once again, tenks a lot mak!! ni yang sayang mak lebihhhhhh :)

4 comments: