Thursday, June 30, 2011

isk..sedihnya

Reactions: 
hmmm..tak boleh tidur pulak padahal mata dah mengantuk..banyak benda dalam kepala otak aku ni..

aku rindu dia...
dah lebih 2 minggu kami tak berbalas sms..
just call jew...
isk...sedihnya...
ni semua nya disebabkan masalah line kat sana...
teruk lah celcom ni..
nak send sms pon fail..
pulak tu kredit dia dah habis...
lagilah tak dapat nak bergayut lama2 lagi..
kalau sms pun pakai no mak atau ayah dia..
bila sms dia akan sms macam ni: "salam..pew khabar ayg? semoga ayg sihat hendaknya..abg di sini sihat walafiat juga..jaga kesihatan & diet ayg tau..take care..salam..."
hari2 bagi ayat yang sama...
sampai aku dah hafal apa ayat dia..hahaha...
tak apalah, atleast ada jugak dia sms aku...
tapi....
tulah, dia degil...
aku suruh topup banyak2 tak mau...
budget tak cukuplah..
dah tau kampung dia tak ada jual topup...
topup lah lebih sikit..
isk...sedihnya...
dah la internet pun tak ada..
kalau tak boleh jugak chat kat fb..
tak pun webcam kat ym..
isk...sedihnya...
hari2 aku menangis sebab rindukan dia...
isk...gediknya...
tapi betul tak tipu...
tiap2 malam sebelum tidur mesti air mata ni mengalir...
bila call dia sambil tersedu sedan..
dia mesti cakap "dah la tu, jangan fikir bukan2..dah malam ni..g tidur"...
tu jew ayat dia..
bukan nak pujuk...
isk...sedihnya...
esok dia nak pergi bandar kudat...
dia kata esok dia topup..
happy jew suara dia...
aku pon happy gak...
tapi tetiba aku jadi sedih...
dia kata lepas balik kudat nak pergi kampung mak dia..
dah la kat kampung tu line lagi teruk problemnya..
kena gantung hp baru dapat line...
isk...sedihnya....
aku cakap topup la lebih sikit nanti..
dia kata tengoklah budget..
terus aku naik angin...
aku letak tepon..
then aku sms dia...
aku marah2 dia...
aku cakap dia berkira dengan aku...
aku marah dia lagi...
lagi...
lagi...
dan lagi...
dia balas 1 sms jew..
dia cakap camni : "kalau ayg di tempat abg mungkin ayg taulah tapi tak apa abg tak marah ayg..ayg cakaplah pew ayg nak cakap..thanks..rashid.."
isk sedihnya...
tapi aku hantar lagi sms marah2 dia..hehehehe
lepas tu bila nak tidur ni, tetiba rasa menyesal marah2 dia...
isk...nyesalnya...
sorry incik rashid..
maybe aku ni nak period kot..
tu yang meroyan tak tentu hala..
huhuhu...
lepas tu call dia nak mintak maaf...
tetiba anak buah masuk bilik..
terus aku letak call..
mak lang baru nak berdrama sikit..
nak jadi primadona..
tetiba anak buah dah kacau..hehehehe
depan budak2 kenalah cover line sikit air mata tu...
nanti kecoh pulak si aiman tu..
tapi tak apa la..
esok2 lah aku call dia..
iskkkkkkkkkk.....sedihnya......

gambar hiasan

p/s:  isk....sedihnya...bila tengah syok2 menaip laptop terpadam...hohohoho...



0 comments:

Post a Comment