Sunday, May 15, 2011

maaf

Reactions: 
hmm..

maafkan saya
atas apa yang saya dah luahkan pada awak...
saya tak bermaksud menyakiti awak..
cuma kadang2 saya rasa tak dihargai...

saya sedih awak abaikan saya..
tapi awak tak faham....
saya cuba nak bahagiakan awak...
tapi saya tak mampu..
maaf....


mungkin kita perlu berjauhan seketika..
atau awak mahu saya pergi jauh dari hidup awak selama-lamanya?

kalau la saya boleh lupakan awak..
kan senang..
tak perlu saya menangis lagi...
tapi entahlah..
air mata ni asyik tumpah je..
maafkan saya..
saya memang tak kuat..


buat sementara ni saya tak mau ganggu awak
saya tak mau awak hilang fokus untuk final exam
diam bukan bererti benci
lagipun kalau saya mesej awk
mesti awak marah2 sebab saya kacau awak study


takpe lah..
maybe awak tak perlukan saya
tanpa saya pun awak boleh berjaya..kannnn

gudluck untuk final exam awak..saya doakan awak berjaya :)

p/s:  tetiba suka dengar lagu ni..hehehe






p/s/s:  sudah baik dengan dia..alhamdulillah..hehehehe

4 comments: