Monday, April 18, 2011

nota buat followers :)

Reactions: 
yeay!! blog aku dah capai 100 followers..big thanx to all my follower..muah muah muah!!! sayang korang..hehehehe...siyesly sungguh tak sangka ada jugak orang nak follow blog aku ni..actually niat asal nak berblog ialah untuk kepuasan diri sendiri..aku nak abadikan semua aktiviti aku dalam bentuk tulisan di blog..tapi tak sangka dari sehari ke sehari makin bertambah follower even aku ni jarang blogwalking blog lain sebab kesuntukan masa.. :))

okeh2 jom kite tengok siapakah gerangan follower aku yang ke 100 tu..jeng jeng jeng~~~~ 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaaaa...



follower yang bertuah tu adalah echa ezreen...sila bagi tepukan yang gemuruh untuk echa..hehehehe..
comel kan echa ni..
sedikit info tentang echa yang aku ambil dari blog dia:
nama betul echa ni aku tak dapat detect pulak..tapi nick name dia gunakan echa ezreen.  then echa ni baru berusia 13 tahun..wah sebaya adik aku ni..hehehe..study kat smk tun habab kota tinggi..aku usha2 blog echa ni tapi tak berapa banyak entry..maybe busy dengan kerja sekolah kot..hehehe..blog dia pun comel (pink colour gitu..hehehe)..so apa lagi guys, sila la terjah blog echa ni & jadi follower dia -->  echaezreen.blogspot.com

okeh kalau tak ada follower yang pertama, tak akan adalah follower yang ke 100..ye tak??hehehe..nak tau siapa orang terawal jadi follower aku???jeng jeng jeng~~~
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaaaaaaaa~~~

follower aku yang pertama adalah AYIEEEEEEEE......

sorry ayie ambil pic kamu tanpa mintak izin..jangan marah ye..hehehehe
thanx a lot to ayie..dia la orang pertama yang sudi nak follow blog aku ni tau..actually ayie ni kawan aku..hehehe..nak tau tak, ayie ni la menjadi sumber inspirasi aku untuk berblog..masa aku terjah blog dia dulu aku rasa macam wow, bestnya blog ni..boleh letak gambar..sebelum ni aku dah pernah ada blog kat friendster tapi taklah sebest blogger ni..hehehe..time tu nak berblog broadband pulak tak ada..so terpaksa lah aku pendam niat nak berblog macam dia..hehehehe..

nak tau serba sedikit pasal ayie ni? aku kenal ayie sejak diploma lagi tau..dia seorang yang sempoi dan dia suka tolong kawan..apa2 pun dia dulukan kawan2 dia..tak percaya??jadilah kawan dia dulu, nanti korang tau la..hahaha..sekarang ayie belajar kat uitm shah alam..sem ni dia ambil PLK (pengajian luar kampuse) sebab dia dah kerja..course ape erk??tak pastilah nama course dia, yang aku tau berkaitan dengan QS (quantity surveyor)..now dia kerja kat company construction yang buat istana kat jalan duta tu..hehehe..okeh2 tak mau cakap banyak lagi..nanti habis bocor semua rahsia dia..hahaha..senang cerita korang follow jew blog dia okeh-->> one in a million oh ya, lupa nak cakap, ayie ni ada kemera dslr..siapa2 yang rasa nak ambil dia sebagai photographer korang try la tanya dia okeh :))

p/s:  follower yang lain jangan kecik hati tau aku tak buat entry pasal korang..pape pun korang semua memang best..uitm dihatiku..eh silap..follower dihatiku..hehehehe

0 comments:

Post a Comment