Saturday, April 30, 2011

Akim - Janji (video+lirik+ulasan) :)

Reactions: 

lirik lagu:

Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu
Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Chorus
Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu
Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku
Ulang Chorus
Aku janji padamu
Akan mencintaimu
Ulang Chorus
Takkan menduakanmu

nak cerita kew tak ek..erm...nak cerita jugak la even malu2 kucen..hehehe.. first time aku tengok video ni aku menitiskan air mata..(emo betullah aku ni, padahal diorang berlakon jew) huhuhu..tetiba rasa touching lak kat part minit 3:42 tu..aku dapat bayangkan betapa pedihnya hati acha tu bila kena tengking dengan si akim..hahaha..benda ni memang berlaku kat alam realiti pun..

manusia memang mudah lupa diri..bila dah berada kat puncak terus lupa kat orang yang banyak bagi sokongan kat dia..ibaratnya habis madu sepah dibuang..lepas tu baru nak menyesal..tapi nak menyesal pun dah tak guna kalau orang yang disakiti tu dah terluka dan bertekad tak mau kembali bersama..isk...sedih la tengok video ni..nak nangis lagi la sat g..hahahah

even pelakon yang berlakon watak acha tu tak berapa nak cun, tapi still tinggalkan kesan yang mendalam kat aku..hehehe..cuba bayangkan kita berada kat tempat watak acha tu..mesti meraung kan di pinggirkan bf sendiri..mentang2 lah tak cantik, tak popular, senang2 jew nak lupakan..huhuhu..yang lelaki pulak mudah sangat tergoda dengan perempuan cantik..apa lah ada pada kecantikan tu?dah tua nanti berkedut seribu gak..hehehe..semua tu pinjaman dari Allah jew..bila2 masa jew nikmat tu boleh ditarik balik tau..

untuk reader yang kat luar sana tu tak kira la lelaki kew perempuan kew, kenang2lah jasa dan pengorbanan gf/bf korang tu..hargailah kasih sayang yang dia bagi even dia tu tak cantik/handsome, tak popular, tak kaya, dan segala yang tak la..kenanglah masa korang sama2 susah dulu, kalau dating makan pun share2, minum air share2, pendek kata semua nya la kena share (yelah sebab tak berduit lagi kan..hehehe)..so bila dah senang, janganlah tergamak tinggalkan orang yang sanggup berkorban untuk kita dulu..aku bagi nasihat untuk korang & juga untuk diri aku sendiri..okeh..penat dah membebel ni..hehehe..korang layan jew la video klip ni eh..lirik pun disediakan..hehehe..

p/s: renung2kan dan selamat beramal..kekeke :p
p/s/s: mula2 dulu aku ingat lagu ni lagu kumpulan sofaz..hehehe
p/s/s/s:  aku tak suka ending video ni..tapi aku baca komen2 kat channel ni sebenarnya ada sambungan video ni..so just wait n see jew la..hehehe :)






0 comments:

Post a Comment