Tuesday, March 15, 2011

tasik biru, kundang

Reactions: 
salam untuk semua readers...

hari ahad hari tu aku balik rumah sebab tak berapa sihat..lepas jemput aku tu, terus family aku ajak makan kat tasik biru,kundang..ha untuk pengetahuan korang yang tak pernah sampai kat tasik biru ni, ni la tempat orang main jet ski..nak memancing pun boleh jugak..kalau nak makan2 sambil tengok orang main jet ski lagi la boleh..hehehe

mulanya mak plan nak bawak adik mandi sungai..tapi sekarang kan musim hujan, takut air deras..so mak decide nak ambil angin sambil makan2 kat tasik biru..kebetulan pulak aku nak balik mengejut sebab tak berapa sihat, lagi la seronok mak aku tu sebab ramai2 boleh p sana..

muka2 sebelum makanan sampai

yeay order sudah mari~~ elok2 jew order sampai tiba2 guruh pun berbunyi...adehh...terpaksa pindah meja sebab tempias hujan..tapi tak pelah, hujan rahmat kan :))

mak order mee hailam+air kelapa
aiman nasi lemak+ice blended
kalakar sangat time aku snap pic aiman tengah makan ni..sebabnya tauke kedai tu tengah pasang suis lampu, tetiba aku snap gambar ada flash, dia ingat kilat...dia pun terkejut beruk...hahahahaha..sorry ye pak cik..saya tak sengaja...heeeee :))))
kuew teaw sup+abc
abah order char kuew teaw+kopi ais

aku pulak just order air kelapa..aku kan tak sihat..hehehehe...

ni la sebahagian pemandangan tasik biru..time ni baru lepas hujan..orang pun dah tak main jet ski..
muka kanak2 riang kekeyangan..hehehe...

owh ya, lupa nak bagitau aku makan kat gerai first sekali..memang sedap tau masakan gerai ni..kira puas hati jugak la..patut la gerai ni ramai orang..lain kali kalau korang datang tasik biru, makanlah kat gerai first ni ek..gerenti sedap..hehehe

sekian coretan dari budak gemuk..hehehehe...


4 comments:

  1. kundang yg dkt kawasan tasek puteri 2 kan?

    ReplyDelete
  2. ermmm...yeke kot..klu aku xsilap la..hehehe

    ReplyDelete
  3. ehhh sy tahu kat mane nie!
    blakag tuuu umah sis sy...
    apartmen yg bru wat tu..
    dia bru pindah c2....

    ReplyDelete
  4. owh yeke..da p sne lom? akak xpnh smpai kwsn apartment 2 lg..mst best leh tgk pmandangan tasik kn heee :)

    ReplyDelete