Wednesday, March 16, 2011

stand mixer :)

Reactions: 
yeay!! alhamdulillah akhirnya cita-cita aku tercapai bila mak aku membelikan stand mixer yang aku idam2kan selama ni..

tenkiu mummy..tak sabar nak guna stand mixer ni..dulu pakai yang separa manual tu jew..penat tangan nak kembangkan gula ngan telur..sekarang ni dengan adanya stand mixer ni memudahkan kerja aku..yeay!!! (teruja sangat ni) :))))
tadaaaaaaa~~~

cuti sem ni aku nak belajar buat kek sedap2..yang penting hari raya nanti aku nak buat kek aku sendiri..tapi tak tau la mercapai kew tak cita2 aku ni..hehehehe...
owh stand mixer pojaan hatikuuuuuu~~~ heeeee

stand mixer ni tak de lah besar sangat & tak kecik sangat..sederhana besar jew..janji leh adun adunan kek aku tanpa perlu mengeluarkan tenaga yang banyak..hehehehe...nanti dah teror buat kek boleh la buat bisnes kek plak.. (heeee...berangan jew la aku ni) :))))

bila aku tanya harga kat mak, dia kata rahsia..kalau nak tau jugak kena bayar balik..hahahaha...so aku tak tanya lagi... btw tenks a lot mak..mak memang memahami minat anak mak yang sorang ni..sayang mak lebihhhhh..muahhh :) hehehe


7 comments:

  1. ko mmg suke wat kek ke?wat la kek utk beday aku bln 5 ni

    ReplyDelete
  2. suke tp xpndai..hahaha..aku pnh wt kek sandwich jew..lain2 xreti..cuti sem ni bru nk bjinak2 buat kek..

    ReplyDelete
  3. saly..meh buatkan kek sebiji utk aku...besday aku sebulan lepas besday zarina...so,kalo kek die x jadik, mesti kek aku bole jadik.

    ReplyDelete
  4. ye...tahniah! tahniah! hahah.

    Tadi baru je buat kek coklat. tapi mixer da rosak. terpaksa pakai tangan. T.T

    ReplyDelete
  5. ayie: hahaha..boleh2..nk kek pew??ckp jew..sekilo rm60..hahaha

    rj etika: tenkiu2..hehehee...wah mst muscle tgn naik ketul2 kn sbb bancuh kek pkai tgn bkn nye sng..hehehe ;p

    ReplyDelete
  6. ayie!!kite bantai kek kamu kalo kek kite x sedap! hahaha

    ilah~~ kek sandwich camne?pestime dgr la.hebat2 kwan aku sorg ni hahaha.da leh twen la peeewiit

    ReplyDelete
  7. hahaha..kek sandwich 2 kek ade lapisan jem..2 jew..kawen??nk2..tp calon xjupe lg..kekeke

    ReplyDelete