Friday, February 25, 2011

baru aku tauuuuu ;p

Reactions: 
hehehe..nak tau tak, selama aku menggunakan chatbox kat sidebar blog aku ni, sebenarnya aku tak tahu pun macam mana nak letak emoticons yang comel2..yang aku tau smile jew..

ni jew aku tau buat..hehehe -->>

punyalah naive aku ni kan..hihihi..aku pun heran macam mana orang lain boleh buat emoticon yang lain..bila aku try buat tak jadi pulak..nak tanya orang segan <<<--tu yang jadi 'malu bertanya sesat jalan' ;p

cuba tengok emoticon untuk jelir lidah yang tak jadi tu..hehehe


baru kejap tadi aku tau macam mana nak buat others emoticon..tu pun puas godek2..hahahaha...rupanya senang giler..just click kat simbol + kat sebelah shout 2..hehehe...bila click jew macam2 emoticons keluar..rasa nak tergelak beso bila fikirkan benda senang pun tak tahu..malu2 =.="

yeay!!lepas ni boleh taruk emoticons comel2 kat chat box ni..hehehehe...

okeh tu jew nak habaq...hehehehe...

thanks for reading :))))))


4 comments:

  1. mojako..hehe..biaserla tu...eh ader smiley2 yg lebih cute kn ekz?mcm smiley kucing la sumer..camne nk add kat shout box arr??nk carik coding dier la...jom ^^,

    ReplyDelete
  2. alamak..ade plak kucen..hahaha..ni yg kena carik lg..igt kn da master bab2 emoticons kt chat box 2..hehehehehe =.="

    ReplyDelete
  3. eh2 kat chat box sample ko 2 ade nama kite!betoi ke ko seru nama ina ni.hihihihiii,terharu

    ReplyDelete
  4. HAHAHA..da 2 name spe lg ina oii..name kamu ler 2..bangge x?kkekeke

    ReplyDelete